• Adreça: Masia Can Cuyàs, s/n 08980 Sant Feliu de Llobregat (Barcelona).
  • Telèfon: 936 855 566
  • Web: www.cancuyasgolf.com
  • Email: info@cancuyasgolf.com
  • Director: Joaquim Arnaus
  • Serveis: Casa-club, cafeteria-restaurant, botiga, vestuaris, lloguer de pals i carrets, camp de pràctiques il·luminat amb 38 tees coberts, 2 putting greens, zona d’aproach i pràctiques de búnquer.

Forat 1  (111 mts – hcp 1)
Forat 10  (104 mts – hcp2)
El cop és en pujada amb força desnivell, però el carrer és molt ample. Just a la sortida hi ha un llac que pot ser molt empipador si el cop surt molt malament (alerta novells!), si el cop surt be no hauria de ser un problema. El fet que el carrer sigui tant ample despista una mica als jugadors habituals de P&P. Cal afinar bé la distància i tenir dominats els ferros llargs. A la dreta tenim FL en forma de petit penya segat, que dóna al forat 7. S’ha de tirar molt a la dreta per anar-hi. A l’esquerra el FL el delimita el camí pels carrets i és més a prop. El green, com la majoria, és gran però amb una herba excel·lent que permet fer uns putts llargs molt fins. Al voltant del green hi ha un parell de bunquers, també grandets, peró molt empipadors. Entre forats i carrers hi ha petites oliveres per tot el camp.

Forat 2 (88 mts – hcp 8)
Forat 11 (106 mts – hcp 5)
Seguim pujant la carena de la muntanya cap el segon forat, similar al primer però sense llac i més estret. Aquí els FL só més a prop, estant limitat a la dreta per un reixat que dóna a uns horts. El green està situat als límits del camp per la part superior. Es un green prou gran però menys que el primer. També té bunquer a la dreta. Té una lleugera inclinació però rés de què preocupar-se.

Forat 3  (79 mts – hcp 18)
Forat 12  (83 mts – hcp 14)
Ara anem cap avall. Es un dels forats més curts i a sobre en baixada. Si et passes vas al tee del 4, i si et passes molt vas al llac que hi ha a l’esquerra. A la dreta hi ha un reixat delimitador del camp que marca el FL. Aquest green és més petit i força pla. Per darrera hi ha un fort desnivell amb oliveres pel voltant.

Forat 4  (52 mts – hcp 16)
Forat 13  (64 mts – hcp 12)
El forat més curt. Es surt per sota el green anterior, així que és interessant col·locar-se darrera el jugador que surt, cap el FL de la dreta o bé vigilar les boles dels jugadors del forat 3. A la dreta FL (oliveres i reixat) i a l’esquerra un gran llac. Darrera al green, que és ample i amb caiguda cap el tee, hi ha la valla que delimita el final del camp de pràctiques, però és prou apartat del green per no preocupar-se.

Forat 5  (107 mts – hcp 10)
Forat 14  (83 mts – hcp 12)
La posició dels green fa que la bola hagi de passar per un passadís imaginari delimitat a l’esquerra pel llac i a la dreta pel FL (una linia d’oliveres i el camí pels carros). Torna a ser un forat de pujada però sense molt de desnivell. El green és gran i amb un pendent considerable, sense ser molt pronunciat. Darrera el green hi ha uns petits munts que ens poden ajudar si ens passem de cop. A dreta i esquerra hi ha dos petits bunkers, essent més perillós el de la dreta.

Forat 6  (99 mts – hcp 9)
Forat 15  ( 76 mts – hcp 11)
Creuem el camí dels carros i passem entre el green de l’1 i el tee del 2. Aquest és un dels més difícils, ja que el pendent de la muntanya és molt pronunciat i a dreta i esquerra del green la carena cau, així com per darrera, que s’acaben els límits del camp o cap els bunquers. Cal fer un cop molt precís a green amb retrocès (ja que el green està inclinat cap endavant) o fer un cop curt perqué rodoli fins el green. Teniu en compte el vent perquè és una zona desprotegida.

Forat 7  (77 mts – hcp 17)
Forat 16  (81 mts – hcp 7)
Es un forat tranquil, ja que el tee de sortida és elevat sobre el carrer (uns 6 metres) i el carrer és ample, limitat a la dreta per una paret natural amb vegetació i amb prou distància a l’esquerra pels límits del camp. El green és ample i pla.

Forat 8   (104 mts – hcp 3)
Forat 17  (89 mts – hcp 7)
Un dels el més llargs del recorregut. La dificultat està doncs en la distància i en la geografia del carrer, que a la dreta té unes pujades i baixades, que té una inclinació cap el green i cap a l’esquerra, on hi ha un bunker (al costat del green). A la dreta del green hi ha una caiguda que porta a un hort. El green és convex, així com es fa més difícil segons on és la bandera. Des d’aquest forat es pot veure el Baix Llobregat, inclós el riu i l’altra banda. El camp de Roc3 es veu a la llunyania.

Forat 9  ( 100 mts – hcp4)
Forat 18   (88 mts – hcp 6)
L’ultim forat del recorregut. El tee de sortida està vorejat de xiprers, per evitar que un cop desafortunat vagi directament al parquing, que és a dalt. A l’esquerra hi ha FL, delimitat pel reixat que dóna als horts abans esmentats. El pàrquing és més elevat, així que hi ha un pendent a tota la banda dreta. També hi ha uns arbres abans del green a la banda dreta i un bunquer a la banda esquerra. Per darrera el green, el camp cau una mica i s’acaba. El carrer és bastant estret (comparat amb la resta del camp). El green és desigual però sense massa desnivell.