• Adreça: Carrer Hotel Can Rafel, s/n 08758 Cervelló (Barcelona)
  • Telèfon:  936 501 911 – 659 721 918
  • Web: www.canrafel.net
  • Email: pitchandputt@canrafel.net
  • Directora: Marta Carreras
  • Serveis: Camp de pràctiques, Putting green, Lloguer de material, Botiga de golf, Bar i Restaurant (a l’Hotel).

Forat 1  (59 mts – hcp 13)
Forat 10  (70 mts – hcp 9)
És el forat més curt però no el més fàcil. Entre el tee i el green hi ha una petita vall amb un desnivell d’uns 4-5 metres, estant el green una mica més alt que el tee. Un pi a l’esquerra del tee dificulta la visió perifèrica. El green està inclinat lleugerament cap a la dreta i cap al tee. Per la dreta i per darrera del green hi ha FL. A l’esquerra hi ha un petit búnquer, així com just abans del green, uns 2 metres per sota. També a l’esquerra, però més amunt hi ha la terrassa i la caseta de recepció i tenda. No us espanteu, no és fàcil tirar a la terrassa!

Forat 2  (82 mts – hcp 8)
Forat 11  (75 mts – hcp 12)
Des del green del forat 1 fins el tee del 2 hi ha una passejada d’uns 150 metres per un petit bosc de pins. El forat 2 està situat per sobre el nivell de l’1. Aquest és un forat a priori fàcil. No obstant és estret i té un FL a tot el llarg a la banda dreta. El tee està lleugerament inclinat cap a la dreta. Abans del green hi ha un búnquer força gran. Al marge esquerre hi ha una pendent que llinda amb el forat 8. El green és lleugerament inclinat cap a la dreta i cap al tee. A la dreta del green hi ha una baixada que prota al forat 3, amb alguns pins a la part esquerra.

Forat 3  (88 mts – hcp 15)
Forat 12  (97 mts – hcp 11)
És similar al forat 2 però molt més fàcil, ja que és més planer, no té búnquer, el green és totalment pla, el carrer és més ample, però és més llarg i també té el FL a tot el llarg del marge dret. Al darrera del green hi ha un petit bosc de pins amb terra molt pedregós i sense gespa.

Forat 4  (69 mts – hcp 18)
Forat 13  (67 mts – hcp 4)
Aquest hauria de ser el forat més fàcil, ja que és curt, recte, ample i només té un petit búnquer darrere d’un green ample i llarg i molt pla. A la dreta hi ha un petit bosc de pins. A l’esquerre hi ha un marge que llinda amb el forat 5.

Forat 5  (111 mts – hcp 3)
Forat 14  (120 mts – hcp 2)
És uns 2 metres per sobre el nivell del forat 4. És el forat més llarg del recorregut i visualment difícil, ja que fa un angle cap a l’esquerre. Al marge dret hi ha una muntanya que queda FL i que s’allarga fins a la meitat de la llargada del forat aproximadament. Des d’aquí fins el final del forat hi ha una paret (marge) que separa el forat 7. Al mig del carrer i una mica a la dreta hi ha un gran pi. Tapant la banda dreta del frontal del green hi ha un búnquer. És corrent que el primer cop hi vagi a parar, ja que la forma del carrer i la posició del tee poden enganyar a la vista. El green és força gran i fa pujada per la part del darrera. Cal anar amb compte amb la força, ja que darrera del green hi ha una llacuna. A l’esquerra del green hi ha una petita pendent que porta al forat 6.

Forat 6  (75 mts – hcp 7)
Forat 15  (61 mts – hcp 14)
Comença en un tee elevat que permet tenir millor visió del green, situat més amunt, darrera una llacuna amb peixos que tapa gairebé tot el frontal. A l’esquerra de green hi ha uns pins i el green del forat 2. Darrera el green hi ha una pendent pronunciada que porta al tee del forat 8 i on hi ha una cabana de pastor feta de pedres. A la dreta del green hi ha el marge (paret) que separa del nivell superior del camp, on es troba el forat 7. Just abans del green a la part dreta, entre el green i la llacuna, hi ha un petit búnquer on és habitual enviar-hi la bola. Aquest búnquer està situat entre 1 i 2 metres per sota del green, i la llacuna encara més avall. A més, el green no és pla sinó inclinat cap a la llacuna i cap a l’esquerra. És un forat difícil si no es fa un bon cop inicial. Hi ha una zona de dropatge just abans de la llacuna.

Forat 7  (84 mts – hcp 10)
Forat 16  (105 mts – hcp 1)
Des del green del 6 es puja per un camí que voreja la part dreta del forat 5 i la part esquerra per sota del forat 7, fins al tee d’aquest últim. Aquest és el segon forat més llarg i força complicat, ja que té un carrer molt estret d’uns 5-6 metres d’amplada amb algun pi al mig. Tot el marge dret és FL, amb un bosc de pins i separat per una nova paret de pedres. El final del forat fa pujada i el green està inclinat cap el tee i cap a la dreta. És un green llarg en el sentit del carrer. Abans del green, a la part esquerra, hi ha un búnquer allargat, diana de molts cops de sortida. Això passa per l’efecte que provoca veure un pi a la banda dreta del carrer.

Forat 8  (73 mts – hcp 6)
Forat 17  (50 mts – hcp 5)
El tee del forat 8 és potser el més “perillós” doncs està envoltat a banda i banda pels greens 2 i 7, i per darrera pel green 6. Afortunadament a la dreta, entre el tee i el green 7 hi ha una cabana de pastor feta de pedres que serveix de resguard. Entre el tee i green hi ha un llac que ocupa tota l’amplada del carrer, exceptuant uns camins que serveixen per arribar al green. El green és força pla amb una molt lleugera pendent cap al tee. També és llarg però més aviat estret. A l’esquerra hi ha un marge i una caiguda d’uns 2 metres que continua per una pendent entre pins i amb herba llarga. No és recomanable caure a l’esquerra del green. A la dreta de la llacuna i del green hi ha un bosc situat 4 metres més amunt.

Forat 9  (63 mts – hcp 16)
Forat 18  (57 mts – hcp 17)
El forat no és dels difícils però té un dels greens més interessants. El carrer no és recte, sino que fa una corba cap a l’esquerra. A la banda esquerra hi ha un marge amb estaques vermelles. Abans del green, en aquesta banda fa força pendent i hi ha un búnquer llarg molt empipador, ja que si s’hi cau, cal alçar la bola uns 2-3 metres fins al green. La banda dreta del green és més planera al principi i fa pendent ascendent al final, que és on acaba el camp, i llinda amb el pàrquing (alerta amb els cotxes!). Abans del green a la part dreta hi ha un altre búnquer. Aquest green és probablement el més gran, amb 2 o 3 alçades diferents i molt irregular, estant la part més elevada al final de tot. Convé no passar-se de llarg ja que llavors toca fer el putt o el chip de baixada. Aquí acaba el recorregut, just a la caseta de recepció.