Els Camps de P&P

Forats18 forats

Recorregut

recorregut
RecorregutCom era el camp? El Pitch&Putt Garrotxa estava situat entre Besalú i Argelaguer. Inagurat el setembre de 1994, tenia 9 forats amb doble sortida i les seves instalacions comprenien una xarxa de pràctiques, un putting green, dos green de pràctiques, vestidors, bar i un restaurant. Destacava la Casa Club, una espectacular masia catalana de pedra restaurada de cap a peus. El camp era molt tècnic i era necessari una gran precisió en els cops, ja que no hi havia gaire marge de recuperació. Després d'un periode d'incertesa, on va passar per diferents mans, i tot just després de disputar-se a finals de Març del 2004 la segona prova de l'Interclubs de 2ª Categoria, tencava les seves portes definitivament. Sembla ser que les obres d'ampliació de la carretera d'Olot, que afectaven de ple el recorregut, va acabar de dictar sentència. Com eren els forats? Us adjunto la descripció Forat a Forat del recorregut del camp feta quan encara estava obert. El camp era de 9 forats amb doble sortida.

Anàlisi Forat a Forat

Forat 154 metres Hcp 18
El més curt. S'ha d'anar amb compte amb el Fora Límits (FL) a l'esquerra del carrer i al fons del forat. L'entrada de green està protegida per un petit obstacle d'aigua. El green en pendent de baixada.
Forat 280 metres Hcp 2
Tenim FL a l'esquerra al llarg de tot el forat, i un gran búnquer a l'entrada-esquerra del green. Si ens passem de força a la dreta, la bola pot anar a parar al llac. El green és força gran i completament pla.
Forat 387 metres Hcp 10
Forat en baixada. Un perillós búnquer protegeix el green a la dreta i si ens passem de força a l'esquerra podem anar FL. El green és petit i en lleuguera baixada.
Forat 460 metres Hcp 6
Des del tee no veiem el green, és a dir, "tirem a cegues". Aquí el FL el tenim a la dreta en forma de barranc. Ja us podeu anar acomiadant de la bola si cau precipici avall. El green està protegit pel llac al fons i a l'esquerra. Complicat.
Forat 552 metres Hcp 14
Molt curt, la seva única dificultat està en que hem de travessar el llac per arribar a green, que està en lleuguera pujada.
Forat 6115 metres Hcp 4
El més llarg i complicat del recorregut. Tenim FL a l'esquerra al llarg de tot el forat. El green, en pujada, està protegit per un inmens búnquer a la seva esquerra i pel llac al centre-dreta.
Forat 766 metres Hcp 12
Espectacular. Entre el tee i el green hi ha un desnivell d'uns quinze metres... cap abaix!! La bola cau a plom sobre el green i hem de calcular molt bé la força, ja que podem anar a parar al riu de darrera. El green, petit, no té cap desnivell.
Forat 892 metres Hcp 8
Tenim FL a la dreta del recorregut i un bosc ple d'arbres a l'esquerra que ens obliga a superar-lo si volem arribar a green de forma neta. El green és completament pla.
Forat 977 metres Hcp 16
El tee envoltat d'arbres força alts que ens obliguen a tirar rectes com un ciri per poder arribar a green. Qualsevol desviació ens farà que la bola topi amb alguna branca i es desvii del seu camí. El green està protegit per dos bunquers, un de petit al davant i un altre de més gran al darrera. A la dreta de green tenim FL.

Targeta de joc

targeta

Situació

situació
 El Pitch&Putt Garrotxa estava situat entre Besalú i Argelaguer i s'hi accedia per la Carretera de Banyoles a Olot. Situat al terme municipal de Sant Ferriol, el camp es podia veure desde la mateixa carreterra.

Agraïments

A tota la gent de la Garrotxa, gent ferma i benparida, amics d'aquells que voldries sempre al teu costat. Una forta abraçada a tots!