Els Camps de P&P

Emailinfo@graiera.es
Coordenades GPS41º 13' 32'' N 1º 34' 36'' E » google maps
Forats18 forats
ServeisCamp de Pràctiques, Escola de golf, Vestidors amb dutxes, Lloguer de pals, Botiga de Golf i Restaurant.

Recorregut

recorregut
Camp de pràctiquesEl P&P La Graiera disposa d'un camp de pràctiques de més de 270 metres, que comparteix amb la gent del golf, i un putting green situat just al costat del tee de l'1. Un recorregut molt variat, amb desnivells que li donen un alicient fora del comú en relació a la resta de camps de P&P del país.

Anàlisi Forat a Forat

Forat 1
93 metres Hcp 10
Forat en lleugera baixada i amb caiguda cap a la esquerra, per la part dreta protegit per arbres. A la part esquerra del green trobem un bunker que protegeix la part esquerra de green.
Forat 2
67 metres Hcp 8
Forat amb una gran pendent descendent, green en forma de flan protegit per un fora limits a la dreta i dos bunkers a l'esquerra.
Forat 3
66 metres Hcp 18
Forat en lleugera baixada, amb un green protegit per arbres grans a la dreta i un petit bunker a l'esquerra.
Forat 4
106 metres Hcp 4
Forat pla amb fora limits a la dreta i un green allargat protegit per un bunker a la dreta i a l'esquerra.
Forat 5
Hcp 12
Forat pla, per la dreta hi ha un rough bastant alt amb un cert desnivell. Al voltant del green trobem un bunker curt a l'esquerra i a un pas del green.
Forat 6
73 metres Hcp 14
Forat amb una sortida en alt, amb un bosc a la dreta i amb un bunker a l'esquerra. El green té una petita forma de flam.
Forat 7
98 metres Hcp 2
Forat pla amb bosc a les dues part del forat, el green esta rodejat d'un gran bunker abans de arribar a green i d'un petit bunker pasta de green.
Forat 8
81 metres Hcp 6
Forat pla amb un bosc que queda en alt a la dreta, un bunker que protegeix el green per l'esquerra, i un altre bunker que queda passat el green.
Forat 9
foratforatforatforat
69 metres Hcp 16
Forat bastant ample amb dos boscos en amdos costats que no entren quasi en joc i amb un bunker a l'entrada-esquerra de green.
Forat 10
95 metres Hcp 9
Forat estret amb un green en forma de flam, té un desnivell cap l'esquerra, a la dreta hi ha un gran bosc i a l'entrada a l'esquerra de green hi ha un petit bunker.
Forat 11
93 metres Hcp 3
Forat més alt del camp, amb fora limits a la dreta i al darrera del forat, per la part esquerra, hi ha un gran desnivell amb un petit bosc on el forat es pot complicar molt. El green està protegit per un bunker a l'entrada-esquerra.
Forat 12
103 metres Hcp 5
Forat el qual es green queda en alt i en forma de flam, el green queda protegit per un bunker i un arbre frontal, i un altre bunker al darrera del green.
Forat 13
117 metres Hcp 1
Forat llarg amb fora limits a la dreta, un bunker d'herba frontal a green (el green queda en forma de flan), i un bunker que protegeix la part dreta del principi de green.
Forat 14
forat
84 metres Hcp 15
Forat sense cap perill aparent fins arribar al voltant del green, que està protegit per tres bunkers, un a l'esquerra-curt de green i dos mes passat el green en ambdos costats.
Forat 15
93 metres Hcp 11
Forat en baixada amb un green allargat i amb dos bunkers un a la dreta i un altre a l'esquerra que protegeixen el green.
Forat 16
53 metres Hcp 17
Forat curt amb un bunker a l'entrada-dreta de green i per la part esquerra de green trobem un petit bosc.
Forat 17
91 metres Hcp 7
Forat en lleugera pujada. Tota la part dreta del forat és bosc , en canvi la part esquerra és el lloc per on es pot fallar la bola. Al costat de green tenim un bunker a la part esquerra i un altre a la part dreta.
Forat 18
68 metres Hcp 13
Forat amb molta pujada, té un fora limits a la dreta i a la part dreta del green hi trobem un bunker.

Targeta de joc

targeta

Situació

situació
 Coordenades GPS: 41º 13' 32'' N 1º 34' 36'' E » google maps
 Situat a la Costa Daurada, molt a prop de Calafell. Si veniu per l'autopista C-32 heu d'agafar la sortida 6 direcció Bellvei. Per la TV-2126 en direcció a Bellveí trobareu el camp a un parell de kms. a la dreta.

Agraïments

Recorregut i Anàlisi Forat a Forat per P&P La Graiera.